29-01-2008, 16:09
Marketing kobiecy
1.Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mowisz: "Jestem dobra w lozku". To jest Marketing Bezposredni.
2. Jestes na imprezie z przyjaciolmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden z twoich znajomych podchodzi i mowi: "Tamta laska jest swietna w lozku". To jest Reklama.
3. Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, prosisz go o numer telefonu, następnego dnia dzwonisz i mowisz: "Jestem dobra w lozku". To z kolei jest Telemarketing.
4. Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, rozpoznajesz go, odswiezasz mu w pamięci znajomosc i pytasz: "Pamiętasz, jak dobra jestem w lozku?" To się nazywa Customer Relationship Management (CRM).
5. Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, wstajesz, poprawiasz ubranie i fryzurę, podchodzisz, stawiasz mu drinka. Mowisz mu, jak ladnie pachnie oraz zachwycasz się jego garniturem. Napomykasz, jak dobra jestes w lozku. To się nazywa Public Relations.
6. Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mowisz: "Jestem dobra w lozku", następnie pokazujesz mu jeden sutek lub calą piers. To jest Merchandising.
7. Jestes na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mowi: "Slyszalem, ze jestes swietna w lozku" - to jest uznana marka, czyli Branding.
Marketing męski
1. Podchodzisz do laski na imprezie i mowisz: "Jestem fenomenalny w lozku, potrafię spędzic calą noc kochając się bez przerwy." To nazywa się Nieuczciwa Reklama i jest karane w większosci krajow UE.
If a relationship has to be a secret, you shouldn't be in it.