Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ostatnie problemy z czatem (aktualizowany)
#1
Information 
Drodzy Użytkownicy,

zapewne każdy z Was zauważył pojawiające się w ostatnich tygodniach problemy z dostępem do czatu, zarówno z appletu jak i aplikacji mobilnej. 

Do tej pory informowaliśmy Was o niej za pomocą komunikatów globalnych na czacie, jednak ze względu na liczbę Waszych zapytań o prace nad rozwiązaniem problemów, postanowiliśmy założyć zbiorczy wątek na forum. Będzie on aktualizowany do momentu całkowitej eliminacji awarii.

W skrócie: awaria (wywołana przez zmasowany atak DDOS na nasze serwery) zbiera żniwo. Aktualnie, od kilku dni trwają intensywne prace mające na celu przywrócenie całkowitej sprawności usługi.

29 kwietnia Po raz pierwszy zgłosiliśmy problem u naszego operatora. Problem został tymczasowo rozwiązany.
4 maja Sytuacja powtarza się. Ponownie zgłosiliśmy problem u providera. Dostaliśmy informację zwrotną: "tymczasowe problemy z łącznością w ostatnich dniach były spowodowane wieloma atakami DDoS na naszą infrastrukturę".
10 maja Operator rozpoczyna obserwację serwera.
16 maja Obserwacja trwa nadal. Problem w trakcie naprawy.

Zapraszamy do zgłaszania wszelkich problemów i sugestii na pomoc@polfan.pl.

Przepraszamy za problemy i dziękujemy za cierpliwość.
Zespół Polfan.pl
#2
Exclamation 
Drodzy Użytkownicy!

W świetle ostatnich awarii uniemożliwiających komfortowe czatowanie na Polfanie zmuszeni jesteśmy zmienić naszego dostawcę usługi. To dobra wiadomość dla Was - jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli, już od jutra ponownie będziemy mogli cieszyć się stabilnym czatem i kontaktem ze znajomymi.

Przeprowadzane prace mogą spowodować nieoczekiwane działanie czatu w godzinach porannych - niektórzy użytkownicy będą zalogowani już na nowym serwerze, inni jeszcze na starym. Całość powinna ustabilizować się do wieczora. 

Ważna uwaga: nie ma potrzeby zmiany jakichkolwiek ustawień Waszych konsol i botów, wymaganych zmian dokonamy po naszej stronie.

Dziękujemy Wam dotychczas okazaną cierpliwość i wyrozumiałość.

Ekipa Polfanu
#3
Migracja zakończona powodzeniem. Wszystkie usługi już działają.
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości