13-03-2014, 22:18
Witam,
W ramach porządków na dysku znalazłem starego bota KCI2, którego tutaj publikuję. Dokonałem w nim kilku poprawek, np. usunąłem obsługę języka skryptowego Python, a zastąpiła go Lua.
Udostępniam bota wraz z kodem źródłowym na licencji GPL2, tutaj: http://kci.tomek.org.pl/. Środowisko preferowane: Netbeans IDE/GCC. W przypadku systemu Windows będzie to port GCC - MinGW (http://sourceforge.net/projects/mingw/files/) oraz Netbeans (https://netbeans.org/downloads/start.htm...option=cpp).
Wersja ta nie jest zgodna z popularnym Botem KCI mojego autorstwa. Wspólna jest jedynie nazwa oraz serwer docelowy (kompatybilny z Polchatem).
Archiwum zawiera binarki dla Windowsa oraz Linuxa (Debian Wheezy). Dobrze jest jednak skompilować źródła we własnym zakresie.
Bot obsługuje dwa polecenia: !rehash oraz !info.
Materiały do nauki programowania w języku Lua możesz znaleźć tutaj: http://www.lua.org/.
Miłej zabawy, dmc.
W ramach porządków na dysku znalazłem starego bota KCI2, którego tutaj publikuję. Dokonałem w nim kilku poprawek, np. usunąłem obsługę języka skryptowego Python, a zastąpiła go Lua.
Udostępniam bota wraz z kodem źródłowym na licencji GPL2, tutaj: http://kci.tomek.org.pl/. Środowisko preferowane: Netbeans IDE/GCC. W przypadku systemu Windows będzie to port GCC - MinGW (http://sourceforge.net/projects/mingw/files/) oraz Netbeans (https://netbeans.org/downloads/start.htm...option=cpp).
Wersja ta nie jest zgodna z popularnym Botem KCI mojego autorstwa. Wspólna jest jedynie nazwa oraz serwer docelowy (kompatybilny z Polchatem).
Archiwum zawiera binarki dla Windowsa oraz Linuxa (Debian Wheezy). Dobrze jest jednak skompilować źródła we własnym zakresie.
Bot obsługuje dwa polecenia: !rehash oraz !info.
- !rehash - powoduje przeładowanie skryptu bota (plik config.lua) oraz ponowne połączenie się z serwerem.
- !info - wyświetla informacje o bocie i autorze. Jeśli wprowadzisz zmiany do kodu źródłowego bota, możesz dopisać się jako współautor oraz musisz (zgodnie z licencją GPL2) opublikować prowadzone przez siebie zmiany. Pamiętaj, że przypisanie sobie autorstwa bota jest naruszeniem licencji GPL2 oraz Prawa Autorskiego.
Materiały do nauki programowania w języku Lua możesz znaleźć tutaj: http://www.lua.org/.
Miłej zabawy, dmc.